Odette Paauwe-Insinger bij Buitenplaats Berbice. (Foto’s/video: Jan Frensen)
Na de gemeenteraadsverkiezingen van 18 maart zijn overal de nieuwe gemeenteraadsleden geïnstalleerd. Sommigen zaten de afgelopen jaren ook al in de raad, maar een deel is nieuw in de politiek.
Met deze nieuwkomers gaan we de komende tijd in gesprek om erachter te komen wie ze zijn en wat hen drijft. Dit keer spreekt Chris de Waard met Odette Paauwe-Insinger van de VVD Voorschoten. Sinds 1 april is zij een van de nieuwe raadsleden in Voorschoten.
De gesprekken voeren we op een door henzelf aangedragen locatie. Voor Odette was dat de Leidseweg met uitzicht op Buitenplaats Berbice.
Politiek Voorschoten GR 2026 Voorschoten Politiek071 – De Nieuwkomers










