Wouter van Bijsterveld bij de vijver in het Berkhoutpark. (Foto’s/video: Jan Frensen)
Na de gemeenteraadsverkiezingen van 18 maart zijn overal de nieuwe gemeenteraadsleden geïnstalleerd. Sommigen zaten de afgelopen jaren ook al in de raad, maar een deel is nieuw in de politiek.
Met deze nieuwkomers gaan we de komende tijd in gesprek om erachter te komen wie ze zijn en wat hen drijft. Dit keer spreekt Chris de Waard met Wouter van Bijsterveld van D66 Voorschoten. Sinds 1 april is hij een van de nieuwe raadsleden in Voorschoten.
De gesprekken voeren we op een door henzelf aangedragen locatie. Voor Wouter was dat bij de vijver achter het gemeentehuis in het Berkhoutpark.
Politiek Voorschoten GR 2026 Voorschoten Politiek071 – De Nieuwkomers








