Govan, Miller en Mostert wonnen de Gouden Pet 2026. (Foto’s: Chris de Waard, video: Chris de Waard, Emile van Aelst en Jan Frensen)

De 38e editie van de Gouden Pet kenden zondag twee winnaars. De ene werd door het publiek gekozen en de tweede winnaar kreeg de juryprijs.

Tijdens een zonovergoten dag brachten 33 groepen straatmuzikanten de binnenstad tot leven met een gevarieerd en sfeervol muzikaal programma. Het publiek genoot volop van de optredens, die zorgden voor een feestelijke en gezellige ambiance in de stad.

Na een dag vol muziek, enthousiasme en talent werd ‘Govan, Miller en Mostert’ uitgeroepen tot winnaar van de Gouden Pet 2026. De Juryprijs ging naar De Blijvers, die met hun optreden veel indruk maakten op de vakjury.

Cultuur Leiden



Source link