(Foto: Toon van der Poel)
De brandweer is zondagmiddag uitgerukt naar de Hofweg in Voorschoten.
Dat deden ze na een melding van een koe die in een sloot terecht was gekomen.
De brandweer kwam ter plekke, maar hoefde niet in actie te komen. De koe wist namelijk zelf uit de sloot te klimmen. Vermoedelijk had het beest het water opgezocht op af te koelen.








