(Foto’s: Emile van Aelst)
Het Platform Voor Ondernemers Oegstgeest (PVOO) hield dinsdag in de tuin van Kasteel Oud Poelgeest haar jaarlijkse Haringparty voor leden en introducees. Veel ondernemers waren afgekomen op de Haringparty en werden feestelijk ontvangen met een glas cava.
Voorzitter Gerrit Jan Bezemer heette iedereen welkom en was blij met de grote opkomst. Wel miste hij een aantal politici en burgemeester Jaensch. De reden was dat er op datzelfde moment ook afscheid werd genomen van de wethouders uit het huidige college. “Helaas een misverstand in de planning op het gemeentehuis”, zo vermoedde Gerrit Jan Bezemer. Halverwege de avond kwam burgemeester Emile Jaensch toch nog even langs en dat werd dan wel weer hogelijk gewaardeerd door het bestuur van de PVOO.
Zoals elk jaar werd ook nu de haring weer verzorgd door Visgilde Hugo van der Meij. De keukenbrigade van Kasteel Oud Poelgeest zorgde voor begeleidende hapjes.
DJ en PVOO lid Pieter Walvaart zorgde voor de techniek en de muziek. Samen met saxofonist Wouter Kiers zorgde hij voor relaxte achtergrondmuziek. De Haringparty werd gehouden in de grote partytent in de kasteeltuin. Vanwege de hoge temperaturen en de felle zon kwam dat erg goed uit en zat of stond iedereen in de schaduw.








